16 Ocak 2013 Çarşamba

Bvlgarı - Omnia Coral


Bvlgarı'de daha önce kendi zevkime göre bir parfüm bulamamıştım. Fakat bunu denediğimde gerçekten çok hoşuma gitti. Ben genelde meyveli kokuları seven biri değilim. Ancak, Omnia Coral'da meyveler çiçek kokularıyla harmanlandığı için buram buram tatlı bir koku gelmiyor. Tamamen hoş bir dokunuş hissediyorum sıktığımda...

Yine netten notalarına baktığımda  Üst notalarda bergamot, kurt üzümü; orta notalarda nilüfer, hibiskus, nar; alt notalarda musk, Virginia sedir ağacı bulunmakta... 

Hem meyve hem de çiçek olması çok hoş bir şey. Ancak, şunu da söylemeliyim ki, catch me gibi tenimde uzun süre varlığını hissedemediğim bir parfüm olması tek dezavantajı benim için. Bir daha alacağımı hiç düşünmüyorum.

Bol Kokulu Günler :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder